WYSYŁKI


Wszystkie nasze towary wysyłamy firmami kurierskimi oraz spedycyjnymi.

Przesyłki wysyłane są bezpośrednio od producentów.

Wiele z oferowanych przez nas produktów wykonywanych jest na zamówienie.

Zwróć uwagę na terminy realizacji !
W przypadku zakupu kilku towarów z różnym terminem realizacji czas dostawy liczony jest jak dla produktu z dłuższym terminem.
(opcjonalnie po uzgodnieniu wysyłamy oddzielne paczki) 

Po nadaniu przesyłki otrzymasz informacje o terminie dostawy oraz nr listu przewozowego.

W przypadku zakupu z kilku przedmiotów , za przesyłkę płacisz tak jak dla jednego przedmiotu - jeden stały koszt dostawy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z pracy firm kurierskich lub spedycyjnych.

   

Uwaga ważne !
Otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera / dostawcy.
Szczególnie w przypadku towarów płynnych , półpłynnych , sypkich , szklanych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać w obecności kuriera protokół szkodowy.
Brak protokołu szkodowego uniemożliwia podjęcie czynności reklamacyjnych!

   

 

Opłatę za dokonane zakupy można uregulujesz na 3 sposoby:

* płatność z góry - przelew tradycyjny
* pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze.
* odbiór osobisty - po wcześniejszym uzgodnieniu

   

Dokument sprzedażowy ( paragon lub faktura ) będą znajdować się w formie elektronicznej jako załącznik PDF do maila i wysłana w ciągu 7 dni roboczych.
Dlatego ważne aby w formularzu zakupu podać aktualny adres m@ilowy.

Zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy o vat fakturę wystawiamy nie później niż 15go dnia miesiąca następującego po miesiącu,
w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.

Dane do przelewu tradycyjnego:
HDM Kaźmierczak , Karpicko , Świerkowa 6 , 64-200 Wolsztyn
REGON: 363679507, NIP: 923-166-17-81
Numer rachunku BZWBK : 26 1090 1607 0000 0001 3217 4475

                                                             ZWROTY 

Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni .
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej

Formularz zwrotu : pobierz

Zapraszamy do ponownego odwiedzenia naszego sklepu.

Zamawiamonline.pl